ЧЕСТНО...или нашата програмна статия

„Свободен вестник” е нашият отговор на обвиненията, че младите хора в България са незаинтересовани от случващото около тях.

Прочети повече>

неделя, юни 06, 2010

Принцът на Персия избухва


Изобщо не ме интересува дали компютърната игра „Принцът на Персия: Пясъците на времето” има нещо общо с филма. Аз, върлата противничка на приключенските екшъни,
останах очарована от него. Историята е интересно завъртяна и представена така, че човек да прикове поглед НЕ само в Джейк Джиленхол, макар че няма как да не признаем, че ролята на Дастан му пасна идеално.

Вече трета поредна седмица филмът е на челните места по приходи и гледаемост. И въпреки че на мен никой не ми плаща да хуля или хваля разни неща, искрено ще ви насърча да идете да гледате „Принцът на Персия”.

За незапознаните ще хвърля малко яснота в картинката. Царят на Персия има трима сина – двама родни и един осиновен. Това обаче не представлява пречка принцовете да бъдат третирани като равни. Зловещите интриги на неочакван злодеятел обаче целят да разкъсат здравата връзка между братята. Тронът на Персия е цел, към която се стремят прекалено много хора. За да го получат обаче те трябва да овладеят древната магия на пясъците на времето. Само тя би могла да ги върне в миналото, където човек стига да иска, може да промени определени свои действия. А с тях и ходът на времето. Ако ви е станало интересно дотук, значи съм ви анотирала историята на филма сравнително добре. Ако пък не – изобщо не съм ви виновна ;)))

Десислава Желева

Няма коментари:

Публикуване на коментар